top of page
Levering en retourneren

Leveringsvoorwaarden & retourneringsbeleid

ATELIER NANI - www.ateliernani.be

 

Naam ondernemer: Liesbeth Schelfhout - Atelier Nani

Maatschappelijke zetel: Scheerdershof 1   9170 Sint-Gillis-Waas,

Werkadres: Scheerdershof 1   9170 Sint-Gillis-Waas

E-mailadres: info@ateliernani.be

KvK-nummer: 0799807956

BTW-nummer: BE 0799.807.956

Website: www.ateliernani.be

 

 

Leveringsvoorwaarden:

 

Verzending:

De verzending is gratis bij een orderwaarde vanaf 70 euro. Daaronder betaalt u 6,95 euro voor verzending in België of Nederland.  Leveringen die de postcode 9170 hebben worden verwerkt voor 4 euro onder een bedrag van 70 euro. In andere landen wordt er niet geleverd. De keuzen van transporteur wordt door Atelier Nani bepaald. Wij werken samen met Dynalogic, BPOST en/of DHL . U kan eventueel ook kiezen voor gratis afhaling bij Atelier Nani, hiervoor kan er een afspraak gemaakt worden.

Heeft u een promo code voor gratis verzending, dan zal er automatisch geen verzendkosten worden berekend.

De producten worden in stevige verzenddozen verpakt, zodat uw bestelling beschermt is tijdens het transport. 

Mocht er tijdens het transport toch een ongelukje zijn gebeurd maak een foto  van de verpakking en het product en mail deze naar info@aterliernani.be en wij zorgen voor een passende oplossing.

Wij doen onze uiterste best om alle artikelen zo snel mogelijk te versturen. Aangezien dit allemaal handgemaakte artikelen zijn, kan de leveringstermijn langer zijn in vergelijking met andere webwinkels die kant-en-klare producten verkopen. We trachten om alle bestellingen binnen de 10 werkdagen de deur uit te krijgen. Via mail zal de klant steeds op de hoogte worden gehouden van de leveringstermijn, en dat door middel van een track & trace. De vervoerder zal ook via mail doorgegeven worden aan de eindklant.

 

Tijdens drukke periodes kan deze termijn overschreden worden, de klant zal steeds via mail op de hoogte gehouden worden bij eventuele vertragingen. Als u een product vóór een bepaalde tijd/datum nodig hebt is het raadzaam om dit tijdig te bestellen. De klant zal bij verzending de keuze van vervoerder doorkrijgen, alsook een track & trace om de bestelling te volgen.

De klant kan ook steeds kiezen voor gratis afhaling, maar dat dient wel op afspraak te gebeuren.

 

Retourvoorwaarden:

Artikelen die niet gepersonaliseerd zijn, kunnen binnen 14 werkdagen teruggestuurd worden. We adviseren wel altijd om even te overleggen met onze klantendienst, wie weet is er een andere, snellere oplossing mogelijk. De terugbetaling wordt binnen 10 dagen na ontvangst van de goederen  aan jou voldaan.
 

Let op: Voedsel- en hygiëneproducten kunnen om gezondheids- / veiligheidsredenen niet worden teruggenomen (bijvoorbeeld: zeep, snoep, koekjes, wijn en chocolade, alcoholische handgel, enz.)

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant.

Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Atlier Nani zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal Atelier Nani alle tot op dat moment van de Klant ontvangen betalingen, inclusief de standaard leveringskosten, aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat Atelier Nani op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan Atelire Nani wachten met de terugbetaling totdat hij alle goederen heeft teruggekregen, of totdat de Klant heeft aangetoond dat hij de goederen heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de Klant voor een andere wijze van levering dan de door Atelier Nani geboden goedkoopste standaard levering worden niet terugbetaald.

Atelier Nani betaalt de Klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij de Klant uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen de Klant voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Indien het herroepingsrecht niet van toepassing is, vermelden waarom op basis van de volgende categorieën:

 

De Klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor:

  • Het geleverd goed / de geleverde goederen zijn specifiek op maat gemaakt van de klant, vervaardigd volgens de specificaties van de klant of zijn duidelijk voor een specifieke persoon bestemd.

bottom of page